it hit me like a flashback

Pappa har lämnat mig för yttligare en tripp till Risbäck.
Egen lägenhet i drygt en vecka, ja tack.

Nu funderar jag på att få lite mat i magen.
Det märks inte att jag åt en kebabrulle inatt, jag är ändå hungrig.
Alexandra gjorde bort sig igår.
När vi gick ut från lilla krog skulle hon sätta sig och vila.
Då for hon rakt in i en plåtlåda som åkte åt sidan, inte diskret direkt.
Hon trodde att det var denice eller en vägg.
Jag skrattade så mycket så att jag inte kunde stå upp.
Det är min harry det.
/S




Kommentarer
Postat av: vfhdklgjser

haha du glömde ju nämna vakten, han var fräck :P



2009-04-25 @ 12:49:36
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0