Elin N gästbloggar. guenerinaönsk på (i) öltältet

ja då ska vi , terre, sofie, sofia, emma, hanna, mia och jag dra till öltältet! alla ska fixa det sista nuuuu. Tydligen dansband i öltältete man måste ju bara önska guenerina ;)  inte dåligt nejnej. Pappa P sa att jag var sen hit då jag anlände en timme efter de andra, jag sa: nej nej inte alls. han: jo det måste du ju vara? men ja va ju ironisk liks, norrländskt allvar hehehhehe.

skagenröra står och önskar låtar hejvilt bredvid mig, britneeyyyyyy mehehee.

 nu måste ja pausa. "får ja sätta på en låt" / emma

Balkonghäng i högsta grad och nu kolla gamla skolkataloger, kulkul. =)

jag och terre jobbar imorrn, men det kanman inte alltid ta hänsyn till, faktist. haha fan ja vet hur trött jag kommer vara imorrn men jag menar hur ofta är det kholmvecka och öltält?!?! najjan så att.

ne nu ska jag shasa ut alla så vi kommer iväg nån fucking gång!  TJAAAAAAAAAAAAAFNYYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0