give me what I want, give me what I need

Mina fötter värker.
Vill man vara fin (lång) får man lida pin.
Imorgon ska jag glida runt i tygskor.
Utan klack.

Kvällen var hur som helst trevlig.
Jag kom till therese en timme före alla andra men sen var vi igång.
Öltältet var givet, kommer sakna det.
Klart att man stod längst fram och dansade som om man inte hade gjort annat.
Ingen efterfest ikväll men vad gör det när pappa, tom och jesper är vakna när man vinglar in.
Pratstund i soffan med ett glas apelsinjuice i handen, grejer det.
Provade även vildsvinskebaben på torget.
Inte äckligt men jag föredrar vanlig kebab.
Tur att jag inte betalade fullt pris för den.
De hade ont om växel.

Nu ska jag sova som en stock.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0