I know your every move so won’t you just let me be

Kvällens middag blev en kebab i stadsparken tillsammans med elin, lisa och maria.
Finns absolut ingenting att klaga på där.
Efter en mättande kebabtallrik var jag sugen på att hyra film.
Röra på sig för att jämna ut det man just ätit är överskattat.
Gick förbi ICA på vägen hem och hyrde Kenny Begins.
På tiden att jag såg den.
Kenny är en av mina idoler, en person man skulle ge vad som helst för att träffa.
Tobbe från En annan del av Köping ligger också högt upp på listan.

Nu ska jag beställa tågbiljetter för i helgen bär det av till stockholm.
Konfermation, the voice och krogbesök är inplanerat.
Allt ska genomföras med mina vapendragare, elin nyberg.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0