äta bör man, annars dör man

Eftersom jag inte åt så mycket onyttigheter igår,
(köpte inget godis och popcornen blev brända)
så köpte jag godis idag istället.
5.50 gick kalaset på och gott var det!
Köpte också en yoggi så ikväll blir det mussli.

Varför känns det som jag har en matblogg?
Haha, det enda jag skriver om är mat.

Fast det blir en del inlägg om kärlek också.
Man kan ju dra slutsatsen att jag bloggar om två viktiga saker.
Eller den slutsatsen att jag bloggar om tråkiga och totalt ointressanta saker, för vissa.
Men då antar jag att man har slutat att läsa min blogg.
Tycker att jag kan dra den slutsatsen av antalet läsare.

För att göra bloggen komplett behövs lite modebloggning.
Det är jag sämre på.
Antar att det inte räcker med att nämna att man är shoppingsugen?
Det får bli en slutsats det också.

Förövrigt så har jag lite utav en takidakväll.
Spelar alla möjliga, gamla och nya, låtar som jag hittar på youtube.
Mysigt!
/S



+



= imorgon!

Kommentarer
Postat av: N.Y

wtf bilden?! hihih var det när vi desperat försökte få tag på en spritflarra och ville supa oss fulla på ditt rum?

2009-02-10 @ 15:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0