det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag skulle egentligen bara åka hem och duscha eftersom jag inte orkade det imorse
men jag drog ut på tiden lite för mycket och nu finns det inte en chans att jag hinner till lektionen.
Alltså har jag bestämt mig för att stanna hemma.
Korta skoldagar är skönt.

Något som är mindre skönt är att jag inte har haft sovmorgon den här veckan.
Jo okej, en liten i tisdags men den räknas knappt.
Jag tröstar mig med att det är lov nästa vecka.
Det är inte mycket som är inplanerat på fröken kämpes lov men jag är öppen för förslag.
Jag känner för en filmkväll med fröken skagerdal, hoppas hon håller med.
Sen känner jag även för lite partaj och det ska väl inte vara omöjligt att lösa.

Dags att blåsa håret och skicka sms till skidåkarn'
/S
ta mig tillbaka


Kommentarer
Postat av: fröken fräken

jag finns alltid, det vet du! <3 jag är så på.

2009-02-11 @ 12:53:52
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0