fan också var är min pläd nånstan, jag fyser ju knäna av mig

Jag har lekt frisör ikväll.
Sofie ville ha ljusa slingor i sitt mörka underhår och jag gjorde så gott jag kunde.
Vad mer kan hon begära?
Har inte sett reslutatet än men vi har en reservplan om det skulle visa sig att det gått åt helvete.

Jag hade tänkt hinna med lite mer saker innan jag landade under täcket men så blev det inte.
Det var inte kul när klockan ringde halv sju imorse, skapligt trött.
Så nu ska jag kolla på barnen i bullerbyn till jag somnar.
Jag tycker om barnfilmer.
/S

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken jäla tur att det blev ganska bra iaf. Det syns, och det ser bra ut. Man tackar.

2009-03-01 @ 14:11:57
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0