hon sikta ju för fan på mig, så jävla osportsligt

Jag skar mig nyss på en spegel och nu vill det inte sluta blöda.
Jag har ett på tok för stort plåster på mitt lillfinger.
Fan, det blöder snart igenom.
Och det här var sista plåstret också.
Dagen hade kunnat börja bättre.

Idag måste jag göra ett arbete i samhällskunskapen.
Jag har skjutit upp det för länge så nu har jag panik.
Därför måste jag göra ett idag!
Om jag gör två arbeten nu på lovet och två innan påsk så har jag det ur världen.
Rolig dag, olyckor och plugg.
Om det inte vore för house hade jag gått i ide.

Nu ska jag hänga tvätt och sen köpa godis innan jag börrjar plugga.
Det svider på fingret...
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0