I'd give my all for your love tonight

Kärlek till folket.
Ingen nämnd ingen glömd.

Jaha, elin och mia är nu på väg upp till arlanda skulle jag tänka mig.
Planet till Thailand gick på eftermiddagen någon gång.
Jag ska inte sticka under stolen med att jag är avundsjuk men jag hoppas de får en trevlig resa.
Jag gav elin några tips och råd igår som jag hoppas att hon följer.
Hm, undrar vad hon har med sig för present hem?

Själv ska jag fira min kusin på denna kärleksdag.
Senare ikväll blir det troligtvis girlsnight med några från klassen.

Olle och jag träffades igår istället eftersom han har fullt upp idag.
Ska man till fjällen så ska man.
Fan, jag kommer sakna honom.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0