lite romantik ville jag ha, ville ja

Asså jag vet inte hur jag ska spendera min kväll.
Jag är trött och vill egentligen bara vara hemma och mysa, helst med olle.
Men det får jag fortsätta drömma om och själv är det inte lika kul.
Jag känner mig så tråkig om jag ska sitta hemma i soffan och äta onyttigheter all by my self.

Jag får väl offra mig och joina resten av familjen till felicia, då får man ju fika i alla fall.
Det tråkiga är att inga andra kommer vara där så jag kommer vara uttråkad och dega i soffan.
Jag tror jag åker dit, fikar och sen går hem.
Om jag har lust och orkar går jag förbi shara på vägen.
Inte för att jag är speciellt partysugen men det kanske ändras?
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0