ljuset i två andra ögon, värmen från en hand

Idag var jag uppe med tuppen, på en måndag.
Dock ska det inte bli en vana.
Vi var tvugna att lämna tillbaka ljud och ljus som vi lånat från skolan så vi hade inget val.
Det postitiva var att dagen blev mycket längre och vi hann med mycket mer.
På förmiddagen blev det stan med elin och kebab till lunch.
Och jag åt upp nästan hela tallriken, endast några ynka pommes kvar.
Efter den goda lunchen åkte vi till skolan och hämtade upp mia för att sen gå en promenad.
Hubbe och bertil fick joina.

Nu ska jag ut på yttligare en promenad för jag har ändå inget bättre för mig.
Ikväll ska jag bada, det är bestämt sedan länge.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0