keep on calling my name I'll be there

Pappa och Jesper har återvänt efter en vecka i fjällen.
Det betyder att det är slut på friden och jag kan inte längre göra precis som jag vill.
Det positiva är att jag slipper tvätta, laga mat och göra andra tråkiga men nödvändiga saker.
Jag är lika förvånad som ni att jag inte ätit en enda kebabtallrik under veckan.
Jag trodde det var givet men det har liksom inte blivit av.

På förmiddagen var jag på stan med mamma.
Vi gjorde vår favorit aktivitet, fikade och kollade på folk.
Jag fick med mig ett par skor hem, nämligen ett par vita tygskor vilket är ett måste på våren.
Jag kände att det var dags för ett par nya eftersom fjolårets är mer grå än vita.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0