borta bra men hemma bäst

Resan till Sälen tog längre tid än förväntat vilket gjorde att det blev lite strul när vi skulle hämta nyckeln.
Kul att man har så påhittiga klasskamrater också.
Radiobil 1 lurade Radiobil 2 och gjorde så att jag todde att det spökade, men det var falskt alarm.
När vi äntligen kommit i i stugan möttes vi av 70-tals tema och väldigt små rum.
Första kvällen bjöd på kortspel, middag och bastubad.

På fredagen var det äntligen upp till bevis.
Jag hyrde skidor av en kille som påminde om Ryan Sheckler.
Men inte har de dragit pengar från kortet än, hopplöst.
Skidåkningen gick över förväntan och innan hemfärden hade jag hunnit uppnå mina två mål.
Raila på en box och åka en svart backe.
Stolt.
Känslan när jag tog av mig pjäxorna efter en hel dags åkning går knappt att beskriva, vilken lättnad.
Det var inte lika kul att sätta på sig dem på lördagen, träningsvärken var inte att leka med.

Nu luktar alla mina kläder korv men det var det helt klart värt.
Det blev en riktigt rolig och trelig resa, tack!
/S

på vägen upp, baksätet i radiobil 2


jag blev helt uppspelt när jag såg backarna i Lindvallen


första morgonen


innan första åket


vilopaus


sittliftar is the shit


jag hängde i snögubbeborg


bara för att jag saknade Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0