gud vad jag är mätt, sa sofie och tog en bulle

Idag blev det bil till skolan med elin som chaufför.
Känns ovärt att vi måste åka till skolan på tisdagar för att ha en lektion på 50 minuter
där vi jobbar med något som vi lika gärna kan göra hemma.
Den aktuella uppgiften är att skriva ett repotage.
Vi ska intervjua någon med ett mediayrke och om 6 veckor ska repotaget vara klart.
Jag har valt Albin, dock vet han inte om det än.

Jag var ute på en promenad idag, på norr.
Det är inte mina trakter och det är min bortförklaring till att jag var lite lost ett tag.
Lätt hänt att man går vilse när man irrar runt bland en massa hyreshus.

Till House blev det naturligtvis popcorn och cola.
Ju större man är, ju mer finns det att älska.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0