2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
javisst! nytt år, nya möjligheter.
Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga och det var lika bra, jag håller dem aldrig.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.
Dog någon som stod dig nära?
nej, tack och lov.
Vilka länder besökte du?
jag håller mig innanför gränserna.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?!
en varm och solig sommar, tack.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
det finns några höjdpunkter.
Vad var din största framgång 2008?
listan går att göra lång.
Största misstaget?
jag, misstag?
Har du varit sjuk eller skadat dig?
definera sjuk.
Bästa köpet?
min dator.
Vad spenderade du mest pengar på?
kebab?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
självklart.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
curly sue.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare vissa stunder, mindre glad andra stunder.
Vad önskar du att du gjort mer?
njutit av sista sommarlovet och badat.
Vad önskar du att du gjort mindre?
gjort är gjort.
Hur tillbringade du julen?
med familjen.
Blev du kär i år?
yesbox.
Hur många one night stands
en gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket.
Favoritprogram på TV?
OC, House och Boston Tea Party.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar ingen.
Bästa boken du läste i år?
ondskan.
Största musikaliska upptäckten?
jag har redan mina favoriter.
Något du önskade dig och fick?
Olle.
Något du önskade dig men inte fick?
man kan inte både ha och äta kakan.
Årets bästa film?
Sex and the City.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
röjde och njöt av uppmärksamheten.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
If you're happy, you're not working hard enough - Sophie Cohan
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
den gamla vanliga.
Vad fick dig att må bra?
alla roliga stunder men mina vänner.
Vilken kändis var du mest sugen på?
Noa i wild kids.
Vem saknade du?
farmor.
De bästa nya människorna du träffade?
ingen nämnd, ingen glömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0