vi drar till fjällen, fest hela helgen

Jaha, imorgon bär det alltså av till Sälen.
Jag ser fram emot det!
Jag har inte börjat packa än men har ju hela kvällen på mig.
Samling 07.30 vid resecentrum och sen är vi på väg.
En lång bilresa senare är vi i Lindvallen och festen kan börja.
Jag vill lära mig att åka skidor, snyggt, och ska göra ett tappert försök.
Vi kommer hem på söndag, förhoppningsvis hela.

Skolan idag var seg.
Är det så här onsdagar ska vara i fortsättningen?
Engelska, lååång rast, multimedia.
Onsdagar kommer bli den tråkigaste dagen på hela veckan.
För en gångs skull är det inte tisdagar. Framsteg.

Olle och jag tog en sista måltid innan jag åker, McDonald's.
Vi beställde, åt och var därifrån på tio minuter, rekord.
Jag tror han ville till Spökbacken så jag åt fort för hans skull.
Jag är bra snäll jag.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0