will you do what it takes?

Jag har nyss kommit hem från ett födelsedagsfirnade.
Min kusin Helen blir hela 16 år idag.
Det bjöds på för mycket fika så jag har ont i magen nu.
Pappa kom precis in i rummet och frågade om vi skulle ta en opera som vanligt?
Japp, pizzasöndag hos familjen Kämpe.
Jag kanske får ner en liten bit.

Måndag imorgon och jag är ledig.
Jag skulle behöva ta tag i mina arbeten som jag har i samhällskunskap B men jag orkar inte.
Det känns som att man har lång tid på sig att göra klart dem men som min lärare sa:
"det är lika bra att ni gör klart alla arbeten innan påsklovet för efter kommer ni ha så mycket annat att tänka på."
S T U D E N T E N och allt som hör till.

Nu ska jag dra på mig myskläder och chilla resten av kvällen.
Undrar om Olle tänker den briljanta idén att svänga förbi
och ge mig en godnattpuss när han åker hem från Norrköping?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0