If you don´t feel the way I do it don´t matter

Eftersom mitt leg gick ut i mars tänkte jag att det var dags att köpa ett nytt.
Egentligen är det sjukt att man måste köpa sin identitet, jag vet ju att jag är jag.
Anyway, jag och mamma gick till polisen och kvinnan frågade om jag fortfarande är 157 cm som det står att jag är på mitt pass, som för övrigt också gått ut.
Jag har inte mätt mig på några år så jag var tvungen att kontrollera detta.
Och se på fan, jag har vuxit 2 cm på de där åren.
Jag mätte 159 cm utan skor!
Nu ljuger jag inte lika mycket när jag avrundar till 160 cm.

Dags att kolla på HSM3 som jag hyrde på ICA nyss.
Nej, jag har inte sett den än.
/S

OBS, bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0