honey, I'm home

Yes, äntligen hemma igen.
Ingen behöver oroa sig över att detta ska bli ett långt inlägg om vad jag gjort i Risbäck.
Jag har nämligen inte gjort ett skit.
Det regnade varje dag utom den sista.
Min mamma har sagt till mig att man ska vara glad för det lilla man får.
Tror dock inte att hon syftade på vädret.
Men det dåliga vädret hindrade inte mig från resans höjdpunkt, gåbingo.
Tack och lov var det uppehåll just den kvällen så vi passade på att ha en grillkväll också.

Nu har jag uppdaterat mig genom internet efter en vecka utan dator.
Jag trodde att jag skulle få lita panik men det var hellugnt.
Det betyder inte att jag ska fortsätta så, abolut inte.
Men eftersom katrineholmsveckan börjar i helgen så lär det bli mindre tid åt datorn.

Nu ska jag hem till mamma och pussa lite på henne.
/S

Kommentarer
Postat av: Emma P

yees! du är hemma :D

2009-07-31 @ 11:01:46
URL: http://emmanews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0