that's what I like about you

Det är inte klokt vad jag tycker om min mamma.
Skönt att äntligen få träffa henne igen.
När hon skjutsade hem mig gick vi in på ICA för att handla nödvändigheter.
Tuggummi, deoderant, lypsyl, skvallertidning och något gott att äta till.
När mamma hade tagit ut pengar råkade hon stöta till en ställning och kuvert åkte ner på golvet.
Det var inte bara ett kuvert utan tillsammans bildade de en hög som räckte ända fram till kassan.
Vi plockade reda på dem så fort vi kunde för att slippa frågan "behöver ni hjälp?"
Mamma var röd i ansiktet, både för att hon skämdes och för att hon gravade.
Jag var bara röd för att jag garvade.
För en gångs skull.
/S


Kommentarer
Postat av: miiiia

sööötast på jorden är ni!

2009-08-01 @ 02:50:08
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0