när jag nu ringer på, öppnar du då?

Jag åker till farmor på onsdag.
Jag har alltså bara imorgon på mig att göra allt jag ska göra innan jag åker.
Det är allt från att tvätta till att luncha med hanna.
Jag ska även passa på att underhålla emma när jag handlar för en vecka i Lappland.
Det nödvändigaste är tidningar och godis.
Sedan kommer kvällen gå åt till att packa.

Idag har jag knappt varit hemma alls.
Jag cyklade till emma vid tolv och vi fördrev några timmar på hennes rum innan vi cyklade till stan och mötte upp elin för en sen lunch på venezia.
Ni kan ju gissa vad jag åt.
Under den underbara måltiden bestämde vi att vi ska åka till gröna lund på onsdag.
Tåget till farmor går kl 21 från sthlm och vad passar bättre som avsked än en heldag på grönan?
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0