every look I take makes me want you more

Jag tillbaka från mitt äventyr på östersjön och nu håller jag på att packa till nästa.
Västervik imorgon med mina favoriter, woho!
Dock har jag lite svårt att få plats med allt i en väska.
Kläder, smink, alkohol, you name it.
Allt ska ner i en väska annars får vi inte plats med all packning i bilen.
Brassestolarna är inte inräknade i väskan.

Tänkte skriva en dialog som två, inte fullt normala, medelålderssystrar uttryckte på bussen idag.
Chauffören sa i mikrofonen att han kunde glädja katrineholmarna med att han hade trollat bort passagerarna från nyköping som vi var tvugna att hämta på vägen upp till stockholm.
Alltså kunde vi åka raka vägen hem.
Syster 1 - Vadå trollat bort? Kan man verkligen göra så?
Syster 2 - Ja, men de får åka en annan buss förstår du väl.
Syster 1 - Men han sa ju att han hade trollat bort dem...
Syster 2 - Men det var ju bara som han sa.
/S

tidsfördriv på bussen
 
schtek
 
hyttbild


schtek med solen i ögonen
 
- jesper, posa i trappen
- aldrig!
- kom igen

 
som sagt, solen i ögonen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0