visst blir det väl min tur en dag

Igår blev det fredagsmys hos Emma, idag blir det lördagsmys hemma.
Jag sparar mig till nästa helg som kommer spenderas i västervik.
Tror inte jag behöver skriva att jag ser fram emot det.
Ganska uppenbart.

Imorse åkte jag till TipTop och tvättade håret hos Hanna.
Hon hade lite att göra på jobbet.
Dagen har fortsatt på samma bana.
Det känns som jag har åkt runt och hälsat på vänner på jobbet hela dagen.
Jag svängde även förbi och hälsade på min kärlek.
Han var lite större än vad jag hade förväntat mig.
Det får bli något att tänka på.
/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Din kärlek? :D

2009-07-04 @ 19:37:16
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0