snygg på långt håll, men långt ifrån snygg

Det är nästan så att jag har saknat smaken av vitlök i munnen.
Smaken som sitter kvar i timmar efter att man ätit parkens kebabtallrik.
Tror även att killen bakom disken har saknat mig för han sken upp i ett stort leende när han såg mig.
Tyvärr var det inte han som tog betalt så jag fick pröjsa för drickan den här gången.
Till efterrätt blev det en glass på donken och pratmakarna.
För jävla kul spel det där.

Nu har jag precis grillat köttbullar eftersom det är jag som står för salladen imorgon.
Emma ska få smaka min köttbullesallad och den är godare än vad den låter.
Vi hade ingen kyckling hemma imorse så jag blandade i köttbullar istället.
Det funkade hur bra som helst så det blir lunchen på djulö imorgon.
Japp, jag ska dit imorgon också.
/S


Kommentarer
Postat av: Christina

Låter nästan som Svensson, Svensson när dom firar jul :P

2009-07-02 @ 06:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0