there's something about you baby

Varför är man inte lika brun som man ser ut att vara i duschen?
Inte för att jag är blek utanför duschen.
Elin har aldrig sett mig så här brun men nu ska vi inte överdriva.
Det finns många som jag inte är brun bredvid.
Tyvärr är många av de brunare folket som jag umgås med vid djulö om dagarna.
Därför är jag bara brun hemma.
Och bredvid elin.

Min mage är uppsväld av all cola jag har druckit idag men det finns ju inget godare att dricka på stranden när man är törstig, en iskall coca cola.
Tyvärr fick det bli light eftersom den vanliga colan var slut i kiorren.
Imorgon ska jag göra en kycklingsallad som jag ska ha med mig och smaska på.
Nu ska jag grilla köttbullar och dricka lite mer cola.
Har man börjat kan man lika gärna fortsätta.
/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Elin min kusin ska tydligen också till Västervik! med sin kille och hans killgäng ;D

Samma camping och allt tror jag!

2009-06-29 @ 17:17:00
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/
Postat av: Jens

Om vill se brun ut så är det bara stå bredvid mig. Kan även säga att jag uppnått min maxbränna och är fortfarande vitare än vad folk är vintertid.

2009-07-07 @ 22:10:31
URL: http://jhunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0