jag ska måla hela världen lilla mamma

Idag tyckte mamma att hon var rolig.
Vad får man om man klonar en sjörövare?
En piratkopia.
Och sen började hos asgarva.
Jag nämnde aldrig att jag hade hört den förut.

Det slutar aldrig bra när jag och mamma är och handlar.
Eller der beror väl på hur man ¨ser på saken.
När vi åker och handlar kommer vi aldrig hem med några nödvändiga eller nyttiga varor.
Den här dialogen utspelade sig på willy's idag när vi gick förbi grönsakerna.
- Ska vi gå in där?
- Nej, det är bara nyttigt.

Vi skulle bara köpa popcorn och cola till kvällen men hör på fan,
nu ska jag äta glass med persikor också.
Det blev dagens bonusvaror.
Så nu ska jag moffa extra mycket till house.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0