morgondagen i en lyxförpackning

Hm, låt oss se över min morgondag.
Egentligen har jag sovmorgon till kvart över tolv,
men jag ska gå hemifrån tidigare för att checka lite volleyboll.
Förhoppningsvis får vi göra det på första lektionen också.
Det är ju faktiskt skol-SM, alltid kul när det händer saker.
Andra lektionen slipper vi nog inte men kanske kan vi övertala freddan att köra vetgirig.

När skolan är slut är det hem fort som fan och packa det sista innan tåget går.
Det ska bli kul att se hur jag och elin kommer till bredäng från centralen.
När vi hittat hem till Sandra bjuds det på middag, lövbit med pommes och bööörnie.
Fan vad jag ska äta.
Vid tio blir det T-banan in till stan igen och fest hela natten lång på blue moon bar.
En riktig schtekdag med andra ord.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0