our lips are meeting in good fusion

Bra dag igen, de kommer allt oftare nu.
Skolan slutade tolv och jag hade ingen lust att åka hem och tråka.
Istället förljde jag med hanna till skolan.
Hon skrev ett prov och sen åkte vi in till stan och åt chickenkebab.
Tyvärr gick inte beställningen smärtfritt.
Men som vi säger: jag skämmer inte ut mig, jag bjuder på mig själv.
Vi schtekte vidare in på några affärer och jag fick med mig två nya plagg hem.

Jag lämnade tillbaka min jeansjacka idag.
Jag köpte en i sthlm men insåg idag att jag inte ville ha en i den färgen.
Så jag gick ner till JC med min härliga vitlöksandedräkt och lämnade tillbaka den.
Förhoppningsvis hittar jag en ny till sommaren.
Om inte kan jag trösta mig med att min t-shirt kom med posten idag.
Lite stor men ack så snygg.
/S



Kommentarer
Postat av: harry

dom fanns ju bara i svarta och rosa väl?

2009-03-31 @ 21:18:26
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0