sweep me off my feet

Elin är på väg till mig nu och hon har med sig presenter.
Jag älskar presenter och överraskningar.
Jag har inte sett henne på över två veckor.
Det var längsesen vi var ifrån varandra så länge.
Så idag blir det mycket att ta igen, det har ju hänt en del på dessa två veckor.

Framåt fyra ska vi träffa crissi för en fika.
Henne har jag inte heller träffat på år och dar.
Det ska bli mycket trevligt.

Efter fikat tar jag bussen till vingåker för att spendera några timmar med olle.
Och är repotaget klart som ska vara inne imorgon? Nej.
Jag får skriva ihop något i morgon istället.
Några timmar försenat kan hon väl inte klaga på.
Bättre sent än aldrig.
/S
glass är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0