"vi gör det till ett skämt"

Jag har precis ätit dagens middag, yoggi med müssli.
Tänkte ta en halv semla till efterrätt också.
Sen ska jag ut och gå en promenad och avsluta med styrka.
Inte illa pinkat på en tisdag.

Jag har varit på bra humör idag.
Det var nog min dröm inatt som gjorde det.
Sen flöt dagen liksom bara på.
Inga vettiga lektioner och en föreläsning = bra skoldag.
Jag sparade 15 kronor också eftersom elin skjutsade mig och martin till valla.
Det var hyggligt gjort av na', det ska vi inte sticka under stolen med.

Resten av dagen har spenderats hos felicia.
Som förövrigt kan ha världens sötaste hund.
Det kom upp många minnen och det är alltid lika roligt
Trevlig dag som sagt!
/S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0