ska det va så ska det

Har precis tagit en välbehövlig dusch så nu känner jag mig fräsch igen.
Jag har ju faktiskt cyklat över två mil idag och det är absolut inte varje dag.
Därför får jag känna mig stolt och skryta.
Det som var meningen att bli en cykeltur med hela klassen blev en cykeltur på fyra personer.
Jag, Elin och Hoömström cyklade tillsammans med Niclas hem till honom i Valla.
Hans mamma hade köpt åtte liter läsk och bakat två citronpajer.
Vi åt upp en och spelade cluedo.

Martin hade tydligen åkt förbi oss på ditvägen,
och jag vill bara klargöra att jag inte cyklade i trosor, det var shorts.
Korta shorts med färgglada sniglar på.
Eller så är det bara mönster som liknar sniglar.
Men absolut inga trosor.
/S


Kommentarer
Postat av: harry är tillbaka

Haha vem fan cyklar till valla?

2009-05-26 @ 21:19:55
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0