pray it won't fade away

Igår vad det studenbal på Hedenlunda.
Jag hade en väldigt trevlig kväll, även fast jag var skeptisk i början.
Jag vet inte riktigt om jag behöver berätta så mycket om den.
De flesta var ju där.

Jag kan istället meddela att jag åkte fritt fall på grönan i torsdags.
Fy fan vad rädd jag var.
Jag satt och hyperventilerade medan sara satt bredvid och asgarvade.
Tilt fick jag dock åka själv eftersom de andra bangade.
Självklart åkte jag insane också och nu vet jag varför den heter som den gör.
Den är helt insane och sjukt rolig.

90 nya inlägg på bloggkoll.
Så går det när man inte har tid att sitta vid datorn.
Jag läser igenom dem när jag orkar.
Nu ska jag kolla på sunes sommar.
/S


Kommentarer
Postat av: pinnen

sofi, är du full eller?

2009-05-18 @ 20:41:31
Postat av: pinnen

sofi, är du full eller? ;D

2009-05-18 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0