tack ska du ha, det gjorde du bra

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår.
Förutom att min mobil var borta i någon timme.
Den hade tydligen åkt in till stan utan mig.
Falken var vaktarN innan det blev ett kärt återseende.

Kvällen började hemma hos Elin där vi grillade och värmde upp till patymusik.
Sen blev det lite stressigt när vi bestämde oss för att ta bussen till vingåker.
Vi kastade oss på cyklarna och timeade bussen perfekt.
Allsång på bussen och vi var back on track.
Vi kom till Arvid runt åtta och då var partstämmningen redan igång.
Det var riktigt roligt och jag hade gärnat stannat längre.
Taxibuss in till stan och slösade 100 kr på Port 26, inte värt.
Mesta tiden av kvällen spenderades på Lilla där jag hade mycket roligare.

Det togs 190 bilder med min kamera igår.
Här kommer några godbitar, fler kommer på facebook när jag har tid.
/S







Kommentarer
Postat av: Arvid

Schtekigt var det. Och det blir fler gånger så klart !

2009-05-01 @ 16:26:18
URL: http://arvidlidaker.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för att ni kom och fixade så att jag inte blev ensam kvinna under Valborgsmässoafton! och tack för en underbart rolig kväll, kul att lära känna dig lite mer!

2009-05-01 @ 22:07:10
URL: http://metrobloggen.se/solsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0