jag har inte en chans men brukar ha tur

Någon som vill ha en mobiltelefon så leta i djulösjön.
Albin tappade sin idag men det var för kallt för att leta efter den på botten.

Igår styrde Najda upp och det blev en helt okej kväll.
Jag kände inte hälften av alla som var där men klarade mig fint ändå.
Några fördomar försvann och istället blev det kramkalas, mycket trevligare.
Synd att det var långt att gå till stan och att jag hade högklackat.
Tur att det trevliga sällskapet höll tankarna borta från mina onda fötter.
Tur i oturen så att säga.

Här kommer bilder som skulle lagts ut i torsdags.
Bättre sent än aldrig, det är nog det motto jag använder mest.
/S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0