mösspåtagning

Studentveckorna kunde inte ha börjat mycket bättre.
Igår var en av gymnasietidens roligaste skoldagar.
Eftersom bygg hade dragit sig ur tävlingen ställde vår klass upp.
Första tävlingen var att dricka ett halvt glas mjölk, upp och ner.
Fyra frivilliga och självklart var jag en av dem.
Två höll i mina ben, en i kjolen och elin hällde i mig mjölk.
Jag fick kallsup och hade mjölk i hela ansiktet när jag var klar.
Resten av tävlingarna presterade vi inte så bra i så åkte ut i semifinalen.
Det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att delta.
Yeah right, jag hatar att förlora.

På kvällen träffades klassen hemma hos shara där vi grillade och drack gott.
Sebastian höll tal, Shara satte sig på sina försvunna cigaretter och Elin hjulade.
Jag har en rätt bra klass som jag kommer sakna.
Strax innan åtta gick vi till Safiren och där var det inte tråkigare.
Jag vill inte att dessa två veckor ska ta slut.
Jag älskar att vara student 09.
/S

Kommentarer
Postat av: Shara

Helt underbart! Mplo3 i sommar, nån gång, spelar ingen roll när, men det är ett måste!

2009-05-31 @ 13:25:10
URL: http://sharasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0