lite om kvällen

Från och med i kväll är tove min favorit i idol.
Jag diggade duetten med henne och erik.
Nog för att eddie sjöng en av mina favoritlåtar men det är hans tur att åka ut.
Egentligen har jag inte vart så inne i idol ikväll för tom är på besök.
Han och pappa ihop är ju en upplevelse.
De flummar runt och tror att de är tjugo år igen.
Nu har de dragit sig mot stan så jag har kollat cirkus möller i lugn och ro.
Bra program det där.
Skrattar faktiskt högt i soffan till vissa skämt och parodier.
Och det hör inte till vanligheten.
Jag är mer den typen som drar lite på läpparna och skrattar lite inomborde.
Ibland kan jag dra jag till med ett "HA"

Nu börjar jag spåra.
Vi hörs i nästa inlägg.
/S


Kommentarer
Postat av: Mikael

Dom är bara 20

2009-11-13 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0