nästa gång blir det en fredag

Efter ett roligt dygn i örebro är det nu dags för efterlängtad sömn.
Mina ögonlock känns ovanligt tunga.

För er som är nyfikna på vad fyra tjejer hittar på i örebro en lördagskväll kommer här en summering.
Vi började med att kolla utbudet i marieberg, vilket var en besvikelse för min del.
Hittade inte ett jota.
Sedan åkte vi hem till sofia och lagade tacos.
Det var min tredje tacosmåltid på 24 timmar men lika glad var jag för det.
När klockan började dra i väg blev det stressigt med klädval och glas som skulle tömmas.
Väl ute och redo att skaka rumpa väntade en oändlig kö.
Proppfull kissblåsa och lång kö är ingen bra kombination.
Har aldrig varit och kommer aldrig vara.
Nu minns ju inte jag vad stället som vi var inne på heter men det är kanske lika bra.
Det var inte det draget som vi hade hoppats på.
Med en cheeseburgare i handen så vandrade vi hem skapligt tidigt.
I dag har vi knallat runt på stan och ätit äcklig kebabtallrik.
Det var ungefär det vi hann med.
/S



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0