eftersnack med soffan

Första kvalkvällen av idol är avslutad.
Jag kan inte låta bli att vara lite besviken över tittarnas val.
Jag röstade inte själv så ska egentligen inte säga något.
Men OM jag hade röstat skulle jag ha röstat på Eddie och Nicklas.
Vissta, Calle och Jon sjunger bra men jag stör mig något fruktansvärt på Jon.
Kan inte förklara varför, jag bara gör det.
Samma sak med Levi i Paradie Hotel.
STOD.INTE.UT.
Nåväl, mina killar får en ny chans på fredag.
Då kanske jag ska ringa och rösta på Nicklas.
Inte för att han sjunger bäst utan för att han är snyggast.
/S

Kommentarer
Postat av: harry

Haha jon är granne med Malin, du vet hon från skogsröjet. Han brukar sjunga opera så hon hör :P

2009-09-29 @ 16:52:40
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0