jag har två olika skor det här va himla skumt

Fredagen började hemma hos mig med idol och mina favoriter är vidare.
Det är bara calle som saknas sen är jag nöjd.
Så ni som ändå ska rösta kan väl göra mig glad och rösta på calle?
Tack på förhand.
Efter idol åkte vi vidare till crissi som hade förfest.
Hon stod för shots och jag för ramsor.
Vi halv elva skulle några till safiren men jag, elin och maria fortsatte till holmström.
Där blev det kära återseenden med vänner man inte träffat på länge. 
Singstar och fyllesnack på facebook hann vi också med innan det var dags för krogen.

Lördagen bestod av att ha ångest för de där extra shotsen som jag skulle ha skippat.
Inte spelar det någon roll att man säger aldrig mer för det har man glömt till nästa gång.
På kvällen fick jag i alla fall i mig lite kebab och mådde genast bättre.
Elin kom på besök också, det upskattas alltid.
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0