I saw your eyes, from across the room


Hanna och Elin kom och våldgästade mig idag.
Det är alltid trevligt, mer sådant.
Btw, Elin den där hängselkjolen såg man inte mycket av.

Jag och Hanna tog även en promenad på kvällskvisten.
När hon sedan skulle till norrköping kände jag att jag hade mer att ge.
Därför gick jag förbi stallet och hälsade på mamma.
Sedan tänkte jag vara mer effektiv och gjorde utfall längs vägen.
Det ledde till att jag fick kramp och hasade mig tillbaka till stallet.
Jag känner att mina ben har jobbat klart för idag och ser fram emot träningsvärken imorgon.

Jag har fått erbjudandet att leka modell för en dag.
Allpeople agency ringde förut och undrade om jag vill bli fotad av Joachim Bago på fredag.
Jag som älskar att vara seriös framför kameran.
Jag får se om jag vågar mig dit eller inte.
/S

Kommentarer
Postat av: nyberg

det är ju inte min kjol! tillys. men vadå ofta du inte ska, klart du ska! visst ja jag och terre bestämde att vi snackaar fan med mia och har fotosession nån dag ;)

2009-09-02 @ 23:30:48
Postat av: Maria Flodström

oj, hur fick dom tag på dig? :P

2009-09-03 @ 14:32:34
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0