I'm already not supposed to be here

Jag har mumsat i mig en honungsmelon ikväll men är fortfarande hungrig.
Jag har såna faser ibland, faser då jag är hungrig all the time.
Jobbigt om de skulle vara länge för jag är verkligen kass på att motstå godsaker.
Man kan säga att det inte märks att pappa är borta för jag äter för två.
Okej, kanske inte men att jag är glad i mat tänker jag inte sticka under stolen med.

Har skrattat lite åt alexandra ikväll också.
Det brukar hända regelbundet.
Den här gången var det här som roade mig.

Det är alltså den dåliga texten som man knappt kan läsa jag syftar på.
Nu har jag ju i och för sig inte tillåtelse till att lägga upp den här bilden.
Jag hoppas att hon ser det som en komplimang.
/S


Kommentarer
Postat av: harry

Haha det är lugnt, men jag fattar inte varför det var roligt?

2009-09-18 @ 16:16:25
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0