when you get old and start losing your hair, tell me who will still care

Jag har klänning på mig idag.
Lite kallt kan vissa tycka men det finns en enkel förklaring.
Jag försöker att förlänga sommaren så mycket som det går.
Jag är inte redo för hösten än.

Igår blev det pizzakväll med elin och hanna.
Tillsammans åt vi upp nästan en hel familjepizza.
Ja, vi var väldigt hungriga.
Vi kollade även på den nya serien, kommissarien och havet.
Vad är det för jävla påhitt då, halvtyskt?
Den dåliga dubbningen gjorde att det var olidligt att kolla på.
/S

västervik 09, lovely





Kommentarer
Postat av: Maria Flodström

Jag vill tillbaka!!! :D

2009-09-14 @ 19:18:37
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0